Klicni center za mnoga podjetja seveda predstavlja veliko prednost, za nekatere pa tudi slabost. Seveda se podjetja med seboj razlikujejo in vsako podjetje se odloči za svojo strategijo vključevanja v klicni center, če to seveda potrebujejo.
Najprej povejmo zakaj in kako podjetje pridobi, če se vključi v že obstoječo mrežo. Sama vključitev v klicni center seveda prinaša veliko pozitivnih lastnosti, med tem so seveda nižji stroški kot če bi ustanovili svojega. To je seveda faktor odločitve za večino majhnih pa tudi večjih podjetji zakaj se vključujejo v že obstoječo mrežo.
Pozitivne strani vključitve v skupno mrežo
Naslednja stvar je seveda s tem tesno povezana. Za vzpostavitev klicnega centra namreč potrebujete kadrovske spremembe, oziroma nove zaposlitve, kar je seveda za podjetje dodaten strošek.
Še ena pozitivna stvar vključitve v klicni center pa je seveda njihova dobra organizacija in izkušenost. V kolikor bi se sami lotili organizacije klicnega centra bi bilo to seveda veliko manj izkušeno, kot je tisto že obstoječe. Zaposleni so veliko bolj vključeni v posel od začetka in vedo kako se rečem streže.
Negativne strani vključitve v skupno mrežo
Sedaj pa poglejmo še nekatere negativne stvari vključevanja v klicno mrežo. Torej zakaj se podjetjem to ne izplača oziroma je bolje imeti lastno podporo. Prvo je seveda pomanjkanje znanja o določenih izdelkih ali storitvah, ki jih podjetje ponuja. Seveda samo podjetje svoje izdelke in storitve pozna veliko bolje kot zunanji klicni center, zaradi tega je za njih veliko bolje iz tega pogleda, da ustanovijo svojega.
Naslednja, ki je seveda tesno povezana s prvo je zadovoljstvo kupcev. Seveda je zadovoljstvo strank na prvem mestu in pomembno je tako, zaradi tega imajo lastni klicni centri veliko prednost kot tisti znotraj mreže. Če že ne drugega imajo boljše zaupanje.
Tukaj so torej pozitivne in negativne stvari vključevanja v klicni center, ki že obstaja. Seveda je na samem podjetju, da se odloči za svojo izbiro pa vendar je potrebno upoštevati pozitivne in negativne lastnosti.